Page 39 - akademi-dergisi-ekim-2024
P. 39

manda  öğretmenler,  öğrenciler  ve
              veliler  arasında  güçlü  bir  iş  birliği
              gerektiğini  vurgulayan  bir  yaklaşım-
              dır. Bu süreçte her bireyin önemli bir
              rolü vardır. Öğretmenler, öğrencilerin
              akademik  ve  duygusal  gelişimlerini
              desteklerken,  veliler  evde  çocukları-
              nın bu süreci güçlendirmelerine yar-
              dımcı olmalıdır. Bir toplumun gelece-
              ği, eğitimdeki başarıya dayanır ve bu
              başarı, ancak öğretmenler, veliler ve
              öğrenciler arasında sağlanacak güçlü
              bir iş birliğiyle mümkündür.

              Maarif  Modeli,  öğrencilerin  sadece
              bugünün değil, geleceğin dünyasında
              karşılaşacakları  zorluklara  hazırlıklı
              bireyler olarak yetişmelerine yardım-
              cı olacak güçlü bir yapıya sahip. Eği-
              tim, hayatın her anında devam eden
              bir süreç ve bu sürecin bir parçası ol-
              mak, geleceği şekillendirmek için he-
              pimizin en önemli görevidir.











                                                                                           DOSYA



                                                                                          37


                                                                                           İSTANBUL AKADEMİ DERGİSİ
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44