Page 39 - akademi-dergisi-ekim-2024
P. 39
manda öğretmenler, öğrenciler ve
veliler arasında güçlü bir iş birliği
gerektiğini vurgulayan bir yaklaşım-
dır. Bu süreçte her bireyin önemli bir
rolü vardır. Öğretmenler, öğrencilerin
akademik ve duygusal gelişimlerini
desteklerken, veliler evde çocukları-
nın bu süreci güçlendirmelerine yar-
dımcı olmalıdır. Bir toplumun gelece-
ği, eğitimdeki başarıya dayanır ve bu
başarı, ancak öğretmenler, veliler ve
öğrenciler arasında sağlanacak güçlü
bir iş birliğiyle mümkündür.
Maarif Modeli, öğrencilerin sadece
bugünün değil, geleceğin dünyasında
karşılaşacakları zorluklara hazırlıklı
bireyler olarak yetişmelerine yardım-
cı olacak güçlü bir yapıya sahip. Eği-
tim, hayatın her anında devam eden
bir süreç ve bu sürecin bir parçası ol-
mak, geleceği şekillendirmek için he-
pimizin en önemli görevidir.
DOSYA
37
İSTANBUL AKADEMİ DERGİSİ