Page 148 - 05131613_2019_Ocak_BYlten
P. 148

FATİH PROJESİ EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ ZİRVESİ
           İl Mİllî EğİtİM MüdürüMüz Sayın lEVEnt yazıcı, yEnİlİk VE EğİtİM tEknolojİlErİ gEnEl
           Müdürlüğü tarafından düzEnlEnEn 4. fatİh ProjESİ EğİtİM tEknolojİlErİ zİrVESİndE
           başarı bElgESİnİ Mİllî EğİtİM bakanıMız Sayın zİya SElçuk’un ElİndEn aldı.


           Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğünce düzenlenen zirve, öğretmen, akademisyen, öğrenci, eğitim tek-
           noloğu ve teknoloji sağlayıcılarının fikir ve tecrübelerini bildiriler ve atölye çalışmalarıyla paylaşmaları amacıyla dü-
           zenleniyor. Bugün ATO Congresium’da başlayan zirve iki gün sürecek. Bu yıl dördüncüsü zirveye, 3 binin üzerinde
           ziyaretçinin katılması bekleniyor.

           Bu yıl kapsamı genişletilmiş bir şekilde gerçekleştirilecek olan zirvede; 40 oturum, 64 atölye çalışması, 5 panel ve
           20 çağrılı konuşma yapılması ve 30 adet eğitim ve teknoloji firmasının stant açması planlandı. Her yıl olduğu gibi bu
           yıl da yayımlanacak olan bildiri kitabı ile zirve; eğitim teknolojileri ile ilgili gelişmelerin sadece takip edilmediği aynı
           zamanda gelecek için kayıt altına alındığı, alanındaki Türkiye’nin en geniş çaplı etkinliği olarak kabul ediliyor.


           4. FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Millî Eğitim Bakanımız Sayın Ziya Selçuk’un teşrifleriyle başladı. 2017-
           2018 Eğitim Öğretimde Yenilikçilik Ödülleri kapsamında İl Millî Eğitim Müdürlüğümüzün üç projesi Bakanlık Ödülüne
           layık görüldü. İl Millî Eğitim Müdürümüz Sayın Levent Yazıcı, başarı belgesini Bakanımız Sayın Ziya Selçuk’un elinden
           aldı.


           Ücretsiz ve herkesin katılımına açık olan zirve, son derece geniş katılımlı bir ortamda fikir alışverişinde bulunabilece-
           ğiniz bir ortam sağlamının yanı sıra FATİH Projesini daha yakından izleme fırsatı sunmaktadır.

           Zirvenin Konu Başlıkları
           4. FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesinde, kodlama ve kod eğitimi, geleceğin teknolojik sınıfları, oyun tabanlı
           öğrenme ve oyunlaştırma, eğitimde mobil öğrenme, e-içerik geliştirme, üç boyutlu teknolojiler, eğitimde bilinçli ve
           güvenli internet kullanımı, eğitimde etkin etkileşimli tahta kullanımı, eğitimde engelsiz bilişim, STEM, eğitimde ölçme
           ve değerlendirme, robotik eğitimi, teknoloji destekli öğretmen mesleki gelişimi, uzaktan eğitim, nesnelerin interneti,
           öğrenci merkezli eğitimde teknoloji destekli başarılı uygulamalar, göç ve acil durumlarda eğitim, eğitim teknolojileri
           ve uygulamaları, dil öğretiminde teknoloji kullanımı, yapay zekâ, bilişim etiği ile eğitim ve sosyal medya konuları yer
           aldı.







































                                                                          AR-GE B LTENİ ’19                  147
   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153