Page 153 - 05131613_2019_Ocak_BYlten
P. 153

İLK ÖĞRETMEN AKADEMİSİ





































          okullarıMıza İlk dEfa gElEn öğrEncİlErİ karşılayan öğrEtMEnlErİMİzE hİzMEt VEr-
          MESİ İçİn MüdürlüğüMüz İlk öğrEtMEn akadEMİSİnİ faalİyEtE gEçİrdİ.


          İlk Öğretmen Akademisi, Avrupa ve Asya olarak iki ayrı yerde eğitim faaliyetleri yürütmektedir. İlkokul ve okul öncesi
          kurumlarda hizmet veren öğretmenlerimizin ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla kurulan akademi öğretmenlerimizin
          yoğun ilgisine mazhar oldu. Akademi kapsamında altı ayrı eğitim çalışması yapıldı.


          İlk olarak “Çocuk Resminin Psiko-Pedagojik Açıdan Değerlendirilmesi” başlığı altında Dr. Muhammet Öztabak öğ-
          retmenlerimizle bilgi ve deneyimlerini paylaştı. İkinci hafta,  Montessori Eğitmeni Elçin Yağcı, “Montessori Eğitim
          Felsefesi” hakkında bilgilendirme yaptı.  Akademinin üçüncü haftasında konuşmacı olarak katılan Dr. Firdevs Burçak,
          “Dış Mekânda Öğrenme ve Dış Mekân Etkinlikleri” konusu başlığı altında yurtdışı gözlemlerini ve yaptığı bilimsel
          çalışmaları paylaştı. Akademinin dördüncü konuğu Doktorant Adem Kalebaşı oldu. Kalebaşı, “Mizacın Öğrenmeye ve
          Okula Uyuma Etkisi” hakkında öğretmenlerimize paylaşımda bulundu.

          Eğitici eğitimlerinin içerisinde yeni yeni yer almaya başlayan “Hikâye Anlatıcılığı” konusunu ise Dursun Ali Emecen’den
          dinleyen öğretmenlerimiz, akademinin altıncı haftasında “Makamların Şifasını” tecrübe ettiler. Müzik öğretmenimiz
          Derya Ayrancı, Makamların Şifası konusunda yaptığı projeleri ve uygulamalardan edindiği deneyimleri paylaştı.






















     152      AR-GE B LTENİ ’19
   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158