Page 193 - Arge Bülteni Temmuz 2019
P. 193
UMUDU YAŞATMAK İÇİN
Umudum Öğretmenim Projesi yıl sonu değerlendirme toplantısı yapıldı.
Umudum Öğretmenim Projemizim 39 ilçe koordinatörleri ile il koordinatörlerinin katıldığı toplantıya İl Millî Eğitim
Müdür Yardımcımız Sayın Levent Özil başkanlık etti. Toplantıda yıl boyunca yürütülen faaliyetler detaylı bir şekilde
değerlendirildi.
Öğrencilerin akademik başarılarının artışı, sosyal kazanımları gündeme alındı. Özellikle projenin uygulamalarıyla ilgili
olarak ailelerden ve öğrencilerden olumlu geri dönüşler alındığı belirtildi.
Proje kapsamında öğrencilerin en fazla ihtiyaç duyduğu konuların başında psikolojik desteğin geldiği ve projenin
gelecek yıl planlamasında bu konuyla ilgili atölye çalışmaları yapılması kararlaştırıldı.
Akademik başarıda hedeflenen ve ulaşılan sonuçların da paylaşıldığı toplantıda İl Millî Eğitim Müdür Yardımcımız
Levent Özil, Umudum Öğretmenim Projesinin öğrencilerin hayatını olumlu yönde değiştirme sürecinde oldukça önemli
olduğunu ve ana baba yoksunluğu çeken öğrencilerin öğretmenlerimizin desteğiyle risk faktörlerinden uzak tutularak
hedeflerine ulaştırılmasına katkı sağladığını belirtti.
Öğretmenlerimizin bu yöndeki çabalarının çok değerli olduğunu ifade eden Özil, projenin öğrenme stillerini fark
ettirerek, öğrencilerim sınav kaygısıyla baş edebilen özgüven sahibi bireyler olma sürecine katkı sunduğunu kaydetti. 2023
Eğitim Vizyonu Belgesinde rehberliğin kritik bir öneme sahip olduğunu belirten Özil, “Eğitim koçluğu başta olmak üzere
yapılan tüm çalışmaların rapor şekline getirilmesini ve veri temelli olmasını çok önemsiyoruz. Sene boyunca özel desteğe
gereksinim duyan öğrencilerimize destek sunulması başlı başına değerli. Yas psikoloji ve sınav kaygısı seminerlerini burada
özellikle anmak istiyorum. Projemizin diğer projelerimizle müşterek çalışmalar yapması da kurum kültürümüz bakımından
önemliydi.” şeklinde konuştu.
Toplantı, projeyle ilgili soruların cevaplanması ve önümüzdeki sene yapılacak çalışmalara dair görüş alışverişiyle sona
erdi.
192 AR-GE B LTENİ ’19