Page 165 - Arge Bülteni Temmuz 2019
P. 165
LİSAN AKADEMİSİ
Lisan Akademisi, İngilizce öğretmenlerinin mesleki gelişimlerine katkı sunuyor.
Lisan Akademisi, ilham veren akademisyen ve öğretmen eğitmenleriyle yabancı dil öğretiminde öne çıkan sorunların
çözümüne katkı sağlamayı hedefliyor. Lisan Akademisi ikinci dönem programında, Dr. Öğr. Üyesi Gülay Kıray “Okuma-
Yazma Becerileriyle Materyal Tasarlama”, Öğr. Gör. Jonathan Donnellan “Dinleme ve Konuşma Becerilerini Geliştirme”, Öğr.
Gör. Şükran Çetinkol “Alıcı ve Üretici Dil Becerilerini Entegre Ederek Ders Planı Hazırlama”, Dr. Öğr. Üyesi Dilek İnal “Görev-
Temelli Dil Öğretimi”, Dr. Öğr. Üyesi Özlem Etuş “İçerik-Temelli Dil Öğretimi”, Dr. Öğr. Üyesi Dilek İnal “Edebiyat-Temelli
Dil Öğretimi”, Prof. Dr. Belma Haznedar “Hikâye-Temelli Dil Öğretimi”, Dr. Öğr. Üyesi Muazzez Yavuz “Alternatif Ölçme
Değerlendirme Yöntemleri”, Öğretmen Eğitmeni Merve Oflaz “Dijital Araçlarla Alternatif Ölçme Değerlendirme” konuları
yer aldı.
İngilizce öğretmenlerimiz bilgilerini tazelediler ve yapılan çalıştaylarda tasarladıkları materyalleri, ders planlarını
ve ölçme-değerlendirme araçlarını akademide 3 hafta boyunca sunarak sınıf içindeki ve dışındaki öğretim kalitesini
geliştirdiler.
Lisan Atölyeleri
Mart ayında Boğaziçi Üniversitesi’nin ilkokullarda görev yapan İngilizce öğretmenlerine yönelik 4 haftalık “Küçük Yaştaki
Öğrencilere Dil Öğretimi” atölye programı uygulandı.
Lisan Akademisi mezunlarımı Nisan ayında Bahçeşehir Üniversitesi’nin 5 haftalık “Kültürel Çeşitliliği Olan Sınıflarda Dil
Öğretimi” atölye programına katıldı.
Ayrıca Lisan Akademisi mezunlarımız İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesinde EU-DO-IT,
TABLIO ve YOURNI Projelerine çalıştay üyesi olarak katkı sundular.
164 AR-GE B LTENİ ’19