Page 165 - Arge Bülteni Temmuz 2019
P. 165

LİSAN AKADEMİSİ

































            Lisan Akademisi, İngilizce öğretmenlerinin mesleki gelişimlerine katkı sunuyor.

            Lisan Akademisi, ilham veren akademisyen ve öğretmen eğitmenleriyle yabancı dil öğretiminde öne çıkan sorunların
         çözümüne katkı sağlamayı hedefliyor. Lisan Akademisi ikinci dönem programında,  Dr. Öğr. Üyesi Gülay Kıray “Okuma-
         Yazma Becerileriyle Materyal Tasarlama”, Öğr. Gör. Jonathan Donnellan “Dinleme ve Konuşma Becerilerini Geliştirme”, Öğr.
         Gör. Şükran Çetinkol “Alıcı ve Üretici Dil Becerilerini Entegre Ederek Ders Planı Hazırlama”,  Dr. Öğr. Üyesi Dilek İnal  “Görev-
         Temelli Dil Öğretimi”, Dr. Öğr. Üyesi Özlem Etuş “İçerik-Temelli Dil Öğretimi”, Dr. Öğr. Üyesi Dilek İnal “Edebiyat-Temelli
         Dil Öğretimi”, Prof. Dr. Belma Haznedar “Hikâye-Temelli Dil Öğretimi”, Dr. Öğr. Üyesi Muazzez Yavuz  “Alternatif Ölçme
         Değerlendirme Yöntemleri”, Öğretmen Eğitmeni Merve Oflaz “Dijital Araçlarla Alternatif Ölçme Değerlendirme” konuları
         yer aldı.

            İngilizce  öğretmenlerimiz  bilgilerini  tazelediler  ve  yapılan  çalıştaylarda  tasarladıkları  materyalleri,  ders  planlarını
         ve  ölçme-değerlendirme  araçlarını  akademide  3  hafta  boyunca  sunarak  sınıf  içindeki  ve  dışındaki  öğretim  kalitesini
         geliştirdiler.

            Lisan Atölyeleri
            Mart ayında Boğaziçi Üniversitesi’nin ilkokullarda görev yapan İngilizce öğretmenlerine yönelik 4 haftalık “Küçük Yaştaki
         Öğrencilere Dil Öğretimi” atölye programı uygulandı.

            Lisan Akademisi mezunlarımı Nisan ayında Bahçeşehir Üniversitesi’nin 5 haftalık “Kültürel Çeşitliliği Olan Sınıflarda Dil
         Öğretimi” atölye programına katıldı.

            Ayrıca Lisan Akademisi mezunlarımız İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesinde EU-DO-IT,
         TABLIO ve YOURNI Projelerine çalıştay üyesi olarak katkı sundular.

















     164      AR-GE B LTENİ ’19
   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170