Page 33 - 05131613_2019_Ocak_BYlten
P. 33

EĞİTİM ÖĞRETİM VİZYON TOPLANTILARI





































          İl  Mİllî  EğİtİM  MüdürlüğüMüz  tarafından  PErİyodİk  olarak  yaPılMaSı  Planlanan
          2018-2019 EğİtİM öğrEtİM yılı Vİzyon toPlantılarının İlkİ, halİç kongrE MErkEzİ’ndE
          yaPıldı.


          İstanbul Millî Eğitim Müdürlüğümüz tarafından periyodik olarak yapılması planlanan 2018-2019 Eğitim Öğretim Yılı
          Vizyon Toplantılarının ilki Haliç Kongre Merkezi’nde yapıldı.   Yaklaşık 2700 resmî eğitim kurumu müdürümüzün katıl-
          dığı toplantımız eğitim ve öğretim faaliyetlerimize dar yol haritamızın oluşturulması bakımından önemliydi.
          Toplantıya Millî Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürümüz Sayın Hamza Aydoğdu, Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmet-
          leri Genel Müdürümüz Sayın Ahmet Emre Bilgili, İstanbul Valimiz Sayın Vasip Şahin de katıldı.  Toplantıda, 2018-2019
          Eğitim Öğretim Yılı hazırlık ve planlama çalışmalarının yanında, eğitim ve öğretimin temel hedefleri konusunda bilgi-
          lendirmeler yapıldı. Anadolu ve Avrupa yakasındaki resmî eğitim kurum müdürlerinin katıldığı toplantı, İl Millî Eğitim
          Müdürümüz Sayın Levent Yazıcı’nın açılış konuşmasıyla başladı. İstanbul Valimiz Sayın Vasip Şahin’in, Özel Eğitim ve
          Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürümüz Sayın Ahmet Emre Bilgili’nin, Personel Genel Müdürümüz Sayın Hamza Ay-
          doğdu’nun konuşmalarıyla devam etti.

          Her Öğrencimiz Başarı Hikâyesi Yazabilecek
          İl Müdürümüz Sayın Levent Yazıcı, eğitimle ilgili problemleri çözüm ortağı olarak birlikte değerlendireceklerini ve
          Millî Eğitim Bakanlığı’nın temel amaçları doğrultusunda eylem planları oluşturacaklarını belirtti.  Eylem planlarını
          farklı ve yenilikçi uygulamalarla hayata geçirmek istediklerini dile getiren Yazıcı, şunları kaydetti:

          “Eğitimde yürüttüğümüz iyi örnekler gibi çalışmalarımız özgün uygulamaları esas alan bir yaklaşımla devam edecek.
          Ara sınıflarda okuma yazma bilmeyen öğrencilere dokunacağımız projeler, özel eğitimde aylık farkındalık etkinlikleri,
          kaynaştırma ve bütünleştirme çalışmalarımız sürecek. Okullarımızda her öğrencimizin mutlaka bir spor, sanat ve
          müzik alanında karşılık bulacağı, kendini yetiştireceği kurs ve etkinlik merkezi oluşturacağız. Her öğrencinin başarı
          hikâyesi yazabileceği farklı alanlar açmaya çalışacağız. Her öğrencinin öğrenme hızının, türünün, kapasitesinin birbi-
          rinden farklı olduğuna inanarak, çocuklarımızı bu bağlamda çok yönlü yetiştirmeye gayret edeceğiz.”

          Millî Eğitim Bakanlığının yeni ölçme değerlendirme anlayışı doğrultusunda birtakım çalışmaların yapılacağını belirten
          Yazıcı, okulla çevreyi bütünleştirerek, teknoloji bağımlılığından madde bağımlılığına kadar birçok sorunun çözümün-
          de çalışma yapacaklarını ifade etti.

       32     AR-GE B LTENİ ’19
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38