2828 sayılı Sosyal Hizmetler Kanununun Ek 1 inci maddesi ile Sosyal Hizmetler Kanunu Kapsamında İstanbul İl emrine yerleştirilenlerin 30.05.2022-10.06.2022 tarihleri aralığında aşağıda listelenen evrakları İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Hizmetleri (Personel Atama) Şubesine elden (şahsen) teslim etmeleri gerekmektedir.
Başvuruda İstenilen Belgeler;
1- Sağlık Kurulu Raporu (Memurluk için) Tam Teşekküllü Devlet Hastanelerinden alınacak. Raporda "Memur olarak çalışabilir" ibaresi yer alacak.
2- Öğrenim Belgesinin aslı ve fotokopisi ya da e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi.
3- Güncel tarihli E- devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi.
4- Erkek adaylar için e-devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi.
5- 1 Adet Vesikalık Fotoğraf.
6- Kimlik Aslı ve Fotokopisi.
7- Mal Bildirimi.
8- Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Atama Sonuç Belgesi. (İnternet çıktısı)
ÖNEMLİ NOT: Halen muvazzaf askerlik görevini yapmakta olanların, dilekçeleri ile askerlik görevini yaptıklarını belirtilen belgenin personel34@meb.gov.tr adresine e-mail olarak göndermeleri gerekmektedir. Dilekçenin imzalı olması şarttır. İmzasız dilekçeler işleme alınmayacaktır. Bu durumda olan personellerin, terhis tarihinden sonraki iki hafta içerisinde Müdürlüğümüze müracaat etmeleri gerekmektedir.
Ek:
1-Atama Başvuru Formu
2-Dilekçe Örneği
Telefon: (0212) 3843484 Dahili Hatlar: 3484-3485-3486