Page 168 - 05131613_2019_Ocak_BYlten
P. 168

YENİ DÖNEMDE LİSAN AKADEMİSİ





































           İStanbul öğrEtMEn akadEMİlErİ kaPSaMındakİ lİSan akadEMİSİ 2018-2019 EğİtİM öğrE-
           tİM yılındakİ EğİtİMlErİylE İngİlİzcE öğrEtMEnlErİMİzE hİzMEt EtMEyE dEVaM Edİyor.


           Yabancı dil öğretmenlerinin ve yabancı dilin önemini benimsemiş tüm öğretmenlerin mesleki gelişimine destek vere-
           cek projeler oluşturmak ve yürütmek amacıyla kurulan Lisan Akademisi İngilizce Öğretmenlerine yönelik programıyla
           yabancı dil öğretiminde öne çıkan sorunların çözümüne katkı sağlamayı hedeflemektedir.


           22 haftalık programımızda öğretmenlerimiz Öğretmen Eğitmeni Steve Ogden’dan “Sürekli Mesleki Eğitim” fikirle-
           ri, Prof. Dr. Derin Atay’dan “Eylem Araştırması ve Öğretmen Araştırması”, İlmem AB Projeleri Koordinatörü Figen
           Sekin’den “Erasmus+ Projeleriyle Mesleki Gelişim”, Dr. Öğretim Üyesi Özlem Etuş’tan “Dil Farkındalığı Kazandırma
           Yolları”, Öğretim Görevlisi Buket Çetin’den “Çok Kültürlü Materyal Tasarlama İle Sosyokültürel Farkındalık”, CELTA
           Öğretmen Eğitmeni Nick Worth’den “Öğrenci Motivasyonunu Arttırma Yolları”, CELTA Öğretmen Eğitmeni Suzanne
           Beckerly’den “Farklı Seviyelerdeki Öğrenciler için Farklılaştırılmış Öğrenme” konuları ile bilgilerini tazelediler.

           İkinci dönem devam edecek akademi programımızda İngilizce öğretmenlerimiz yenilikçi teknolojileri dil öğretim yön-
           tem ve tekniklerine adapte etmeleri, güncel öğretim yöntemleri konusunda bilgilerini tazelemeleri, yapılacak çalış-
           taylarda tasarlayacakları materyalleri, ders planlarını ve ölçme-değerlendirme araçlarını akademide sunma imkânıyla
           sınıf içindeki ve dışındaki öğretim kalitesini geliştireceklerdir.

           Ayrıca Lisan Akademisi mezunlarımız İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa EU-DO-IT Projesine ve TABLIO Projesine ça-
           lıştay üyesi olarak katkı sağladılar.

















                                                                          AR-GE B LTENİ ’19                  167
   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173