Page 4 - 05131613_2019_Ocak_BYlten
P. 4
İÇİNDEKİLER
EğİTİM VE DE KülTüR ................................................................................................................................................100
İSTANBUl ölÇME DEğERlENDİRME MERKEzİ ................................................................................................................102
öğRENcİlER SİNEMA İlE BUlUŞUYOR ...........................................................................................................................103
GüÇlü YARıNlAR İÇİN TASARıM-BEcERİ ATölYElERİ .......................................................................................................104
TERcİhİM TüRKÇE .......................................................................................................................................................105
TüYAP KİTAP FUARı ETKİNlİKlERİ ..................................................................................................................................107
KİTAPlAR VE OKURlAR FUARDA BUlUŞTU .....................................................................................................................112
BİR KİTABı SEVMEKlE BAŞlAR hER ŞEY ..........................................................................................................................113
BEYOğlU BİlİM ŞENlİğİ ..............................................................................................................................................114
EğİTİM VE KARİYER PlANlAMA ....................................................................................................................................116
AğAÇlARıN ADlARı İSTANBUl PROJESİ ..........................................................................................................................117
AKTöR öğRETMEN AKADEMİSİ .....................................................................................................................................118
ATölYEDE BUlUŞAlıM .................................................................................................................................................119
zAMANı DOKUYAN PROJE .............................................................................................................................................121
BAğıMlılıKlA MücADElE ÇAlıŞMAlARı ........................................................................................................................123
OKUl SEKTöR İlİŞKİSİ GüÇlENİYOR ...............................................................................................................................125
BİlİM OlİMPİYATlARı: TEMEl BİlİMlERE AÇılAN KAPı ....................................................................................................126
BİlİM OlİMPİYATlARı TAKıMı FARK YARATıYOR ...............................................................................................................127
BİR hARF BİN İSTANBUl PROJESİ ..................................................................................................................................129
GElEcEğİN TEKNİSYENlERİ İÇİN öNEMlİ BİR MERKEz ....................................................................................................131
BAŞARDıK, GURURlUYUz .............................................................................................................................................133
FARKıNDA MıSıNız? .....................................................................................................................................................134
DOKTORAlı öğRETMENlERlE TANıŞMA TOPlANTıSı .......................................................................................................136
BüTüN EDEBİYATlAR, NESİllERİN İFADESİDİR ................................................................................................................137
FUAT SEzGİN’İN İzİNDE ................................................................................................................................................138
TEKNOlOJİ ENSTİTüSü .................................................................................................................................................140
EğİTİMDE İYİ öRNEKlERDEN özGüN UYGUlAMAlARA ...................................................................................................141
EğİTİMDE YENİ YAKlAŞıMlAR AKADEMİSİ ......................................................................................................................142
ENGEllERİ BİRlİKTE AŞıYORUz .....................................................................................................................................143
ETKİlİ DERS ÇAlıŞMA STİllERİ ......................................................................................................................................144
hAYATı PAYlAŞMAK İÇİN SİzlERlEYİz .............................................................................................................................145
FARKlılıKlARıMızlA YAŞıYORUz ENGEllERİ BİRlİKTE AŞıYORUz .....................................................................................146
FATİh PROJESİ EğİTİM TEKNOlOJİlERİ zİRVESİ ...............................................................................................................147
FİDANlAR, FİDANlARlA BüYüYOR ................................................................................................................................148
hAlK EğİTİM MERKEzlERİMİz üRETİYOR ......................................................................................................................149
hâREzMî EğİTİM MODElİ TOPlANTılARı .......................................................................................................................150
GElEcEğİN EğİTİMİNİ KURGUlAMAK ............................................................................................................................151
İlK öğRETMEN AKADEMİSİ ..........................................................................................................................................152
İSTANBUl SANAYİ ODASı zİYARETİ .................................................................................................................................153
İSTANBUl STEM BİlİM ŞENlİğİ ....................................................................................................................................154
BİzİM İSTANBUl’UMUz ................................................................................................................................................156
BİRlİKTE OKUYORUz ...................................................................................................................................................158
İŞİTEN GöNüllER ........................................................................................................................................................159
İYİ YöNETİM İlKElERİ YARıŞMASı ..................................................................................................................................160
OKUl EğİTİMİ PERSONEl hAREKETlİlİğİ SEMİNERİ .......................................................................................................162
KEMANKEŞ PROJESİ DüNYA KARMASı FİNAlİ ..................................................................................................................164
İSTANBUl BİR MEDENİYETİN ADıDıR .............................................................................................................................166
YENİ DöNEMDE lİSAN AKADEMİSİ ...............................................................................................................................167
TüRK EğİTİM TARİhİNİN KEŞFİ ......................................................................................................................................168
MAKAlE PAYlAŞıM GüNlERİ ........................................................................................................................................169
MEKTEP İSTANBUl PROJESİ ..........................................................................................................................................170
MEMlEKET MESElESİ; MESlEKİ VE TEKNİK EğİTİM ........................................................................................................172
ARGE B LTENİ ’19