Page 4 - 05131613_2019_Ocak_BYlten
P. 4

İÇİNDEKİLER




           EğİTİM VE DE KülTüR  ................................................................................................................................................100
           İSTANBUl ölÇME DEğERlENDİRME MERKEzİ ................................................................................................................102
           öğRENcİlER SİNEMA İlE BUlUŞUYOR ...........................................................................................................................103
           GüÇlü YARıNlAR İÇİN TASARıM-BEcERİ ATölYElERİ .......................................................................................................104
           TERcİhİM TüRKÇE .......................................................................................................................................................105
           TüYAP KİTAP FUARı ETKİNlİKlERİ ..................................................................................................................................107
           KİTAPlAR  VE OKURlAR FUARDA BUlUŞTU .....................................................................................................................112
           BİR KİTABı SEVMEKlE BAŞlAR hER ŞEY ..........................................................................................................................113
           BEYOğlU BİlİM ŞENlİğİ ..............................................................................................................................................114
           EğİTİM VE KARİYER PlANlAMA ....................................................................................................................................116
           AğAÇlARıN ADlARı İSTANBUl PROJESİ ..........................................................................................................................117
           AKTöR öğRETMEN AKADEMİSİ .....................................................................................................................................118
           ATölYEDE BUlUŞAlıM .................................................................................................................................................119
           zAMANı DOKUYAN PROJE .............................................................................................................................................121
           BAğıMlılıKlA MücADElE ÇAlıŞMAlARı ........................................................................................................................123
           OKUl SEKTöR İlİŞKİSİ GüÇlENİYOR ...............................................................................................................................125
           BİlİM OlİMPİYATlARı: TEMEl BİlİMlERE AÇılAN KAPı ....................................................................................................126
           BİlİM OlİMPİYATlARı TAKıMı FARK YARATıYOR ...............................................................................................................127
           BİR hARF BİN İSTANBUl PROJESİ ..................................................................................................................................129
           GElEcEğİN TEKNİSYENlERİ İÇİN öNEMlİ BİR MERKEz ....................................................................................................131
           BAŞARDıK, GURURlUYUz .............................................................................................................................................133
           FARKıNDA MıSıNız? .....................................................................................................................................................134
           DOKTORAlı öğRETMENlERlE TANıŞMA TOPlANTıSı .......................................................................................................136
           BüTüN EDEBİYATlAR, NESİllERİN İFADESİDİR ................................................................................................................137
           FUAT SEzGİN’İN İzİNDE ................................................................................................................................................138
           TEKNOlOJİ ENSTİTüSü .................................................................................................................................................140
           EğİTİMDE İYİ öRNEKlERDEN özGüN UYGUlAMAlARA ...................................................................................................141
           EğİTİMDE YENİ YAKlAŞıMlAR AKADEMİSİ ......................................................................................................................142
           ENGEllERİ BİRlİKTE AŞıYORUz .....................................................................................................................................143
           ETKİlİ DERS ÇAlıŞMA STİllERİ ......................................................................................................................................144
           hAYATı PAYlAŞMAK İÇİN SİzlERlEYİz .............................................................................................................................145
           FARKlılıKlARıMızlA YAŞıYORUz ENGEllERİ BİRlİKTE AŞıYORUz  .....................................................................................146
           FATİh PROJESİ EğİTİM TEKNOlOJİlERİ zİRVESİ ...............................................................................................................147
           FİDANlAR, FİDANlARlA BüYüYOR ................................................................................................................................148
           hAlK EğİTİM MERKEzlERİMİz üRETİYOR ......................................................................................................................149
           hâREzMî EğİTİM MODElİ TOPlANTılARı .......................................................................................................................150
           GElEcEğİN EğİTİMİNİ KURGUlAMAK ............................................................................................................................151
           İlK öğRETMEN AKADEMİSİ ..........................................................................................................................................152
           İSTANBUl SANAYİ ODASı zİYARETİ .................................................................................................................................153
           İSTANBUl STEM BİlİM ŞENlİğİ  ....................................................................................................................................154
           BİzİM İSTANBUl’UMUz ................................................................................................................................................156
           BİRlİKTE OKUYORUz  ...................................................................................................................................................158
           İŞİTEN GöNüllER ........................................................................................................................................................159
           İYİ YöNETİM İlKElERİ YARıŞMASı ..................................................................................................................................160
           OKUl EğİTİMİ PERSONEl hAREKETlİlİğİ SEMİNERİ  .......................................................................................................162
           KEMANKEŞ PROJESİ DüNYA KARMASı FİNAlİ ..................................................................................................................164
           İSTANBUl BİR MEDENİYETİN ADıDıR .............................................................................................................................166
           YENİ DöNEMDE lİSAN AKADEMİSİ  ...............................................................................................................................167
           TüRK EğİTİM TARİhİNİN KEŞFİ ......................................................................................................................................168
           MAKAlE  PAYlAŞıM GüNlERİ ........................................................................................................................................169
           MEKTEP İSTANBUl PROJESİ ..........................................................................................................................................170
           MEMlEKET MESElESİ; MESlEKİ VE TEKNİK EğİTİM ........................................................................................................172



                                                                                  ARGE B LTENİ ’19
   1   2   3   4   5   6   7   8   9