Sözleşmeli Destek Personeli (Aşçı, Aşçı Yardımcısı) İstihdamı Kapsamında ekli listede ad soyad bilgileri yazılı personelin 25.10.2022 - 15.11.2022 tarihleri aralığında aşağıda listelenen evrakları İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Hizmetleri Personel Atama Şubesine elden (şahsen) teslim etmeleri gerekmektedir. Belirtilen tarihler aralığında aşağıda belirtilen evrakları Müdürlüğümüze teslim etmeyen adayların atamaları yapılmayacaktır.
Başvuruda İstenilen Belgeler
1-Başvuru sonuç belgesi.
2- 2020 KPSS (B) grubu sonuç belgesi.
3-Öğrenim Belgesinin aslı ve fotokopisi ya da e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi.
4- Güncel tarihli E- devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi.
5-Durum Bildirir Sağlık Kurulu raporu. (Mesleğin ifasına engel olacak bir hastalığı bulunmadığına ilişkin, tam teşekküllü sağlık kurumlarından alınacak sağlık kurulu raporu.)
6- 1 adet vesikalık fotoğraf.
7- Mal bildirimi.
8- Aşçı ve aşçı yardımcısı pozisyonuna yapılan başvuru için istenilen sertifika veya belge.
9-Erkek adaylar için e-devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi.
10-Kimlik Aslı ve Fotokopisi.
11- E-devlet üzerinden alınacak barkodlu Sosyal Güvenlik Kurumu SGK Tescil ve Hizmet Dökümü / İşyeri Unvan Listesi
Başvuru Yapacak Personel Listesi için Tıklayınız.
Mal Bildirim Formu için Tıklayınız.
Telefon: 0212 384 34 84 Dahili Hatlar: 3484-3485-3486