Engelli öğretmen atamaları 03/04/2017 tarihinde sonuçlandırılmıştır. İlimize Ataması yapılan öğretmen adayları 17-28 Nisan 2017 tarihleri arasında "Şubat 2017 Engelli Öğretmen Alımı Duyurusu" çerçevesinde aşağıdaki belgeleri Müdürlüğümüze şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. ;
a)İlk başvuru esnasında istenen belgeler,(lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesi (aslı ile birlikte Noter Onaylı sureti), pedagojik formasyon ve 2016 yılı EKPSS sonuç belgesi ile engelli sağlık kurulu raporu ayrıca , hâlen herhangi bir kamu kurum ve kuruluşunda devlet memuru olarak çalışıp çalışmadıklarına ilişkin beyanları ) alınacaktır.
b)Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (2 adet),
c)Mal bildirimi,
ç)Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,
d)Sağlık durumu yönünden öğretmenlik yapıp yapamayacaklarına ilişkin sağlık kurulu raporu,
e)Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,
f)Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formu (Ek-1)
g)Diğer kamu kurumlarında görev yapmakta olanlardan yetkililerce onaylanmış muvafakat belgesi (Ek-2/a yazı çerçevesinde alınan Ek-2/b muvafakat belgesi)
Belgelerini teslim eden adayların, Valiliğimizce yapılacak olan güvenlik soruşturmalarının tamamlanması ve eğitim kurumlarının belirlenmesinden sonra yeni eğitim ve öğretim yılı başına kadar görevlerine başlamaları sağlanacaktır.
Formlar için TIKLAYINIZ