Page 182 - 05131613_2019_Ocak_BYlten
P. 182

Projemiz katılımcıları rekreasyon sürecine dâhil olacak olup proje ile motive olmuş, güdülenmiş,  yenilenmiş, öğren-
           meye ve keşfetmeye hazır hale gelmiş, sosyal ve öğrenme yaşantılarının pozitif yönde ivme kazanması hedeflenmek-
           tedir.


           Projenin kapsadığı alanlar şöyledir:
           •  Halk Oyunları (Tüm yöreler)
           •  Koro Faaliyetleri ve Enstrüman grupları (TSM, THM ve Dünya müzikleri)
           •  Spor (dart, bocce, badminton öncelikli tüm branşlar)


           Bu kapsamda şu faaliyetler yapıldı.
           •  Proje Koordinatörleri tarafından projenin içeriği çalışıldı.
           •  Projenin uygulanması ve yaygınlaştırılması için stratejik plan belirlendi.
           •  Proje ile ilgili yazışmalar tamamlanarak ilk veriler alındı.
           •  İlçe Millî Eğitim Müdürlüklerine görüşülerek proje tanıtımı yapıldı. Proje için ihtiyaç olan alanlar belirlendi. Engel-
              ler ve fırsatlar değerlendirilerek çözüm için gerekli stratejiler uygulanmaya başlandı.
           •   İlkokullarda koro çalışmalarını yayabilmek için sınıf öğretmenlerine eğitim desteği sağlandı.
           •  Ortaöğretim müzik öğretmenlerini motivasyon ve ihtiyaç duyduğu alanlarda eğitim desteği sunuldu.
           •  Tüm okullarda halk oyunlarının artırılabilmesi halk eğitim merkezlerinden destek alınması için gerekli görüşmeler
              yapıldı. Proje kapsamında yeni halk oyunları ekipleri oluşturulması için öğretmenler görevlendirilmeye başlandı.
              Halk oyunları usta öğreticileri ile proje tanıtımı için toplantı yapıldı.
           •  Okullarda spor faaliyetlerinin arttırıla bilmesi için İlçe spor koordinatörler ile toplantı yapılmış olup, Dart, bocce
              ve badminton antrenörleri ile de ikinci dönemin başında yapılması planlandı. Branşın federasyonlarının İstanbul
              il temsilcileri ile görüşüldü.
           Proje faaliyetlerine 9219 öğrenci katıldı.















































                                                                          AR-GE B LTENİ ’19                  181
   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187