Bakılan ve Korunan Çocukların İstihdamı Kapsamında İstanbul İl emrine yerleştirilenlerin 25.06.2021-09.07.2021 tarihleri aralığında aşağıda listelenen evrakları İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Hizmetleri (Personel Atama) Şubesine elden (şahsen) teslim etmeleri gerekmektedir.
Başvuruda İstenilen Belgeler;
1- Sağlık Kurulu Raporu (Memurluk için) Tam Teşekküllü Devlet Hastanelerinden alınacak. Raporda "Memur olarak çalışabilir" ibaresi yer alacak.
2-Diploma aslı veya onaylı örneği. Diplomaların düzenlenmemiş olması halinde öğrenim durumlarını belirtmek üzere ilgili kurumlarca usulüne göre verilecek ve daha sonra diploma veya örnekleri ile değiştirilebilecek belge.
3- Adli Sicil Kaydı
4- Askerlik Durum Belgesi
5- 3 (üç) Adet Vesikalık Fotoğraf
6- Kimlik Aslı ve Fotokopisi
7- Mal Bildirimi,
8- Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Atama Sonuç Belgesi (İnternet Çıktısı)
Mal Beyannamesi için tıklayınız.
Atama Başvuru Formu için tıklayınız.
ÖNEMLİ NOT: Halen muvazzaf askerlik görevini yapmakta olanların, dilekçeleri ile askerlik görevini yaptıklarını belirtilen belgenin personel34@meb.gov.tr adresine e-mail olarak göndermeleri gerekmektedir. Dilekçenin imzalı olması şarttır. İmzasız dilekçeler işleme alınmayacaktır. Bu durumda olan personellerin, terhis tarihinden sonraki iki hafta içerisinde Müdürlüğümüze müracaat etmeleri gerekmektedir.
Telefon: (0212) 3843484 Dahili Hatlar: 3484-3485-3486