2022 EKPSS / Kura Atamaları
EKPSS, Kura sonucuna göre Engelli Personel İstihdamı kapsamında İstanbul İl emrine yerleştirilenlerin 14.03.2022 - 01.04.2022 tarihleri aralığında aşağıda belirtilen evrakları İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Hizmetleri Personel Atama Şubesine elden (şahsen) teslim etmeleri gerekmektedir. Belirtilen tarihler aralığında aşağıda belirtilen evrakları Müdürlüğümüze teslim etmeyen adayların atamaları yapılmayacaktır.
Başvuruda İstenilen Belgeler;
1-Engelli Sağlık Kurul Raporu,
2-Diploma asılları veya onaylı örnekleri(diploma aslı ibraz edilmek koşulu ile onay işlemi Müdürlüğümüzce de gerçekleştirilebilecektir.)(diplomalarının düzenlenmemiş olması halinde öğrenim durumlarını belirtmek üzere ilgili kurumlarca usulüne göre verilecek ve daha sonra diploma veya örnekleri ile değiştirilebilecek belgeler)
3- Adli Sicil Kaydı,
4-Askerlik Durum Belgesi,
5-Bir Adet Vesikalık Fotoğraf,
6-Kimlik Aslı ve Fotokopisi,
7-Mal Bildirimi
8-2022 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi
9-Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almadığına dair belge. (Sosyal Güvenlik Kurumlarından alınacaktır.)
10-Örneği ekte verilen atama başvuru formu
11-Gerekli hallerde 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 40'ıncı Maddesi gereğince kazai rüşt kararı.
İSTANBUL İLİNE YERLEŞTİRİLİP GÖREVE BAŞLAMADAN İL DEĞİŞİKLİĞİ YAPMAK İSTEYENLER:
İstanbul İl emrine yerleştirildiği halde başka ilde görev yapmak isteyen engelli (aday) personel, göreve başlamadan önce yer değişikliği hakkını kullanabilecektir. İl değişikliği yapmak isteyen personeller, tek il/ilçe tercihinde bulunarak ekteki dilekçe örneğini 14.03.2022 tarihine kadar Müdürlüğümüze teslim edecek veya personel34@meb.gov.tr e-mail adresine göndereceklerdir. İmzasız dilekçeler işleme alınmayacaktır.
Telefon: 0212 384 34 84 Dahili Hatlar: 3484-3485-3486
Ekler: