İSTANBUL İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Millî Eğitim Bakanlığı Sözleşmeli Personel İstihdamına İlişkin Duyuru- Başvuru Evraklarının Teslimi

Sözleşmeli Personel (Büro Personeli, Hemşire, Diyetisyen) İstihdamı Kapsamında İstanbul iline ataması yapılan adayların 09.02.2024 - 01.03.2024 tarihleri aralığında aşağıda listelenen evrakları İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Hizmetleri Personel Atama Şubesine elden (şahsen) teslim etmeleri gerekmektedir. 

Başvuruda İstenilen Belgeler

1-2024/3 Millî Eğitim Bakanlığının Sözleşmeli Pozisyonlarına Yerleştirme Sonuç belgesi.

2-2022 KPSS sonuç belgesi

3-Diploma aslı veya onaylı örneği fotokopisi ile birlikte ya da e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezun belgesi. (Adaylar başvuru tarihinin son günü olan 25.01.2024 tarihi itibarıyla başvuruda bulunduğu eğitim düzeyi ve alanında mezun durumda olmaları gerekmektedir)

4-Güncel tarihli E- devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesi.

5-Durum Bildirir Sağlık Kurulu raporu. (Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığının bulunmadığına dair, tam teşekküllü sağlık kurumlarından alınacak sağlık kurulu raporu.)

6-3 adet vesikalık fotoğraf.

7-Mal bildirimi.

8-Erkek adaylar için e-devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi.

9-Kimlik Aslı ve Fotokopisi.

10- E-devlet üzerinden alınacak barkodlu  Sosyal Güvenlik Kurumu SGK Tescil ve Hizmet Dökümü / İşyeri Unvan Listesi

11-Atama Başvuru Formu

12- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi

13-Evrak Teslim Dilekçesi

 

Telefon: 0212 384 34 84 Dahili Hatlar: 3484-3485-3486

 

Mal Bildirim Formu,
Evrak Teslim Dilekçesi,
Atama Başvuru Formu,
Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi

Binbirdirek M.İmran Öktem C.No1 Eski Adliye Binası Sultanahmet/Fatih/İSTANBUL - (0212) 384 34 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.