İSTANBUL İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2828 Sayılı Kanun Kapsamında Atama (2021 Yılı II Dönem Merkezi Yerleştirme ve Kura İşlemi Sonucu)

2828 Sayılı Kanun Kapsamında Atama  (2021 Yılı II Dönem Merkezi Yerleştirme ve Kura İşlemi Sonucu)

2828 sayılı Sosyal Hizmetler Kanununun Ek 1 inci maddesi ile Sosyal Hizmetler Kanunu Kapsamında İstanbul İl emrine yerleştirilenlerin 12.11.2021-29.11.2021 tarihleri aralığında aşağıda listelenen evrakları İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü Personel Hizmetleri (Personel Atama) Şubesine elden (şahsen) teslim etmeleri gerekmektedir.

Başvuruda İstenilen Belgeler;

1- Sağlık Kurulu Raporu (Memurluk için) Tam Teşekküllü Devlet Hastanelerinden alınacak. Raporda "Memur olarak çalışabilir" ibaresi yer alacak.

2-Diploma aslı veya onaylı örneği. Diplomaların düzenlenmemiş olması halinde öğrenim durumlarını belirtmek üzere ilgili kurumlarca usulüne göre verilecek ve daha sonra diploma veya örnekleri ile değiştirilebilecek belge.

3- Adli Sicil Kaydı

4- Askerlik Durum Belgesi

5- 3 (üç) Adet Vesikalık Fotoğraf

6- Kimlik Aslı ve Fotokopisi

7- Mal Bildirimi

8-Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Atama Sonuç Belgesi. (İnternet çıktısı.)

ÖNEMLİ NOT: Halen muvazzaf askerlik görevini yapmakta olanların, dilekçeleri ile askerlik görevini yaptıklarını belirtilen belgenin personel34@meb.gov.tr adresine e-mail olarak göndermeleri gerekmektedir. Dilekçenin imzalı olması şarttır. İmzasız dilekçeler işleme alınmayacaktır. Bu durumda olan personellerin, terhis tarihinden sonraki  iki hafta içerisinde Müdürlüğümüze müracaat etmeleri gerekmektedir.

 

Ekler:
1-Başvuru Formu
2-Mal Bildirim Formu

 

Telefon: (0212) 3843484 Dahili Hatlar: 3484-3485-3486

Binbirdirek M.İmran Öktem C.No1 Eski Adliye Binası Sultanahmet/Fatih/İSTANBUL - (0212) 384 34 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.