İSTANBUL İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2017 Engelli Personel Atamaları

    EKPSS sonucuna göre İstanbul il emrine yerleştirilenlerin 14/09/2017- 25/09/2017 tarihleri arasında başvuru evraklarını teslim etmesi.
2017 Engelli Personel Atamaları

 

 

EKPSS sonucuna göre Engelli Personel İstihdamı kapsamında İstanbul İl emrine yerleştirilenlerin 14/09/2017-25/09/2017 tarihleri aralığında aşağıda listelenen evrakları İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Personel Atama Şubesine elden (şahsen) teslim etmeleri gerekmektedir. Belirtilen tarihler aralığında aşağıda belirtilen evrakları Müdürlüğümüze teslim etmeyen adayların atamaları yapılmayacaktır.

 

Başvuruda İstenilen Belgeler;

 

1-Engelli Sağlık Kurul Raporu(Aslı)

2-Diploma asılları veya onaylı örnekleri(diploma aslı ibraz edilmek koşulu ile onay işlemi Müdürlüğümüzce de gerçekleştirilebilecektir.)(diplomalarının düzenlenmemiş olması halinde öğrenim durumlarını belirtmek üzere ilgili kurumlarca usulüne göre verilecek ve daha sonra diploma veya örnekleri ile değiştirilebilecek belgeler)

3- Adli Sicil Kaydı,

4-Askerlik Durum Belgesi,

5-3 (üç) Adet Vesikalık Fotoğraf,

6-Kimlik Aslı ve Fotokopisi,

7-Mal Bildirimi

8-2017 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi

9-Herhangi  bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almadığına dair belge. (Sosyal Güvenlik Kurumlarından alınacaktır.)

10-Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (Bilgisayar Ortamında eksiksiz doldurularak aday tarafından tükenmez kalem ile imzalanacaktır. İmza dışında kalem ile üzerinde herhangi bir değişiklik veya yazı kesinlikle yazılmayacaktır.)

 

İSTANBUL İLİNE YERLEŞTİRİLİP GÖREVE BAŞLAMADAN İL DEĞİŞİKLİĞİ YAPMAK İSTEYENLER:

İstanbul İl emrine yerleştirildiği halde başka ilde görev yapmak isteyen engelli (aday) personel, göreve başlamadan önce bir defaya mahsus olmak üzere yer değişikliği hakkını kullanabilecektir. İl değişikliği yapmak isteyen personeller, tek il/ilçe tercihinde bulunarak ekteki dilekçe örneği ile 2017 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesini 25/09/2017 tarihine kadar şahsen Müdürlüğümüze teslim edilecek veya personel34@meb.gov.tr e-mail adresine gönderilecektir. İmzasız  dilekçeler işleme alınmayacaktır.


Telefon: 0212 455 04 00 Dahili Hatlar: 438-451-440

 

EKLER:

Mal Bildirim Formu
Dilekçe Örneği

Güvenlik Araştırma Formu

 

 

Binbirdirek M.İmran Öktem C.No1 Eski Adliye Binası Sultanahmet/Fatih/İSTANBUL - (0212) 455 04 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.